ankieta
Manipulacja wizerunkiem w negocjacjach
Jakie zachowania (w obrębie manipulacji wizerunkiem) podejmował/a Pan/Pani (lub Pana/Pani zespół lub jego członkowie) na rzecz wywierania wpływu, aby osiągnąć wyznaczone cele, (proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi):
Tak
Nie
Nie dotyczy
Manipulowanie wizerunkiem firmy
Manipulowanie wizerunkiem produktu
Manipulowanie wizerunkiem negocjatora
I. STRATEGIA RYWALIZACJI. Proszę wziąć pod uwagę negocjacje, które w swoich założeniach i (lub) finalnych rozstrzygnięciach skoncentrowane były na osiągnięciu celów ekonomicznych lub formalnych (takich jak cena, wartość, ilość) a cele relacyjne (takie jak wzajemna sympatia, zaufanie, lojalność) były na etapie planu pominięte albo uwzględnione w niewielkim stopniu. Jeżeli Pan/Pani nie posiada tego typu doświadczeń proszę wybrać odpowiedź nie dotyczy.
|
Jakich obszarów manipulacji dotyczyły niżej wymienione zachowania, które Pan/Pani, ewentualnie członkowie zespołu negocjacyjnego stosowali w tego typu negocjacjach, (przy odpowiedzi proszę uwzględnić zachowania wymienione przez Pana/ Panią w poprzednim pytaniu).
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG