ankieta
Manipulacja wizerunkiem w negocjacjach
Jakie zachowania (w obrębie manipulacji wizerunkiem)podejmował/a Pan/Pani (lub Pana/Pani zespół lub jego członkowie) na rzecz wywierania wpływu, aby osiągnąć wyznaczone cele, (proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi):
Tak
Nie
Nie dotyczy
Manipulowanie wizerunkiem firmy
Manipulowanie wizerunkiem produktu
Manipulowanie wizerunkiem negocjatora
III. STRATEGIA WSPÓŁPRACY. W tej części badania proszę wziąć pod uwagę takie negocjacje, które w swoich założeniach skoncentrowane były w zbliżonym stopniu na osiągnięciu celów relacyjnych (takich jak wzajemna sympatia, zaufanie, lojalność), jak i na osiągnięciu celów ekonomicznych i formalnych (takich jak cena, wartość, ilość). Jeżeli Pan/Pani tego typu doświadczeń nie posiada, proszę wybrać odpowiedź nie dotyczy.
|
Jakich obszarów manipulacji dotyczyły niżej wymienione zachowania, które Pan/Pani, ewentualnie członkowie zespołu negocjacyjnego stosowali w tego typu negocjacjach, (przy odpowiedzi proszę uwzględnić zachowania wymienione przez Pana/ Panią w poprzednim pytaniu)?
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG